3 listopada 2015

Past future 🔮?

When your past calls, don't answer. It has nothing new to say.

Isn't it ture?

U mnie nadal nic ciekawego :) oprócz tego, że dostałam cudowna pracę, uczę się, więc tylko iść do przodu, z głową do góry. Każda porazka mnie wzmacnia. Najważniejsze dla mnie teraz, to pamiętać o tym, że marzenia są bardzo blisko, wystarczy tylko wyciągnąć rękę.


Xoxo
Wasza dzisiaj dumna z siebie Dominika.

Ps. Moja aupairowa siska wyjeżdża 9 listopada, będę za nią tęsknić. Dzięki niej jestem jeszcze bardziej zmotywowana do wyjazdu (Madzik pamiętam o koncercie TPR!). Życzę oficjalnie Tobie wytrwałości i cierpliwości, jesteś cudowna, poradzisz sobie!!!

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że wierzysz we mnie i mnie wspierasz! Cieszę się, że mam kogoś takiego jak Ty! :)
    Teraz moja kolej - od tej pory ja wspieram Ciebie, jestem na każde Twoje wezwanie, będę Twoim wsparciem i pomocą, jeśli tylko będziesz tego potrzebowała :) Liczę, że uda Ci się szybko znaleźć rodzinkę i dołączysz do mnie, żebyśmy mogły spełniać nasze american dreams <3
    Loffki! :)

    OdpowiedzUsuń