2 kwietnia 2015

NAJPIĘKNIEJSZY DZIEŃ MOJEGO ŻYCIA

HALO LUDZIE ZDAŁAM !!!!!!
mogę odhaczyć coś z 'to do list'. najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że zdałam w prima aprilis, myślałam, że egzaminator robi sobie ze mnie jaja, a tutaj taki prezent!! w końcu będę mogła zacząć całą bajkę (hihi) z aupairowaniem. Zostało poczekać na plastik, wysłać do Proworku i "heeeeeejhoooo przygodo"

a tutaj łapcie foto, jakbyście nie wierzyli :D



26 marca skończyłam 19 lat.
chciałam, żeby to był wyjątkowy dzień, znajomi i rodzina wpadli na ten sam pomysł  (kocham was)
od północy urywały się telefony, sms, wiadomości na fejsie. w szkole, moje przyjaciółki zaskoczyły mnie tortem (JAGODOWYM!!!) ze świeczkami, jesteście cudowne! Nawet moja mama idealnie trafiła wysyłając mi prezent pocztą! :) w bursie piwko piwko i do spania. Weekend? z rodziną, tortem i ogromną ilością słodyczy (przestawiam się na amerykańską wagę haha)...


szybkie urodzinowe selfie przed tortem




następny post będzie zaraz po otwarciu roomu :)




xoxo




7 komentarzy:

  1. gratulacje! :* jestem nowa na Twoim blogu i zastanawiam sie na kiedy planujesz swój wyjazd?:) bo ja tez planuje na ten rok wyjazd we wrzęsniu, ale jeszcze nawet nie zaczęłam wypełniać aplikacji ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Wstępnie planowałam na czerwiec, ale wolałabym, żeby to był jednak lipiec, zobaczymy co z tego wyjdzie :) To zaczynaj! Sama aplikacja nie trwa długo, znam dziewczyny, którym to zajęło 2 tygodnie :)

      Usuń
    2. a ile czeka się od końca wypełnienia aplikacji do otwarcia roomu?:)

      Usuń
    3. tego już nie powiem, bo u każdego w każdym biurze jest inaczej :)

      Usuń
  2. No mała gratuluje!
    Teraz do Ameryki coraz bliżej! <3

    OdpowiedzUsuń