8 listopada 2015

8k wyświetleń iiiiii mój PERFECT MATCH

CO, GDZIE, JAK I KIEDY?!


Nie wiem. Rodzinka z Long Island okazała się być tą idealną. Brak mi słów na ten moment. Jestem taka podekscytowana! Mam jeszcze tylko/ aż 86 dni w Polsce. Nie wiem jak uda załatwić, zamknąć wszystkie sprawy. Jeszcze rozmowa o wizę. Zaraz wpadnę w panikę. a, no i data ? 01.02.2016

Zastanawiam się czy robić jakieś melo pożegnalne. Czy jest sens? Przecież chyba nie wyjeżdzam na stałe, to tylko rok, może dwa... Co o tym myślicie? HELP




MY PERFECT MATCH:

T. - 10 lat
D. - 8 lat
J. - 2,5 roku

Rodzice, pies, duży dom, blisko do NY, blisko do mojej Madzi, blisko na plażę, kurde wszędzie blisko, dzieci interesują się sportem (koszykówką tez <3), wiedzą wszystko o Dinozarłach i wcinają same warzywa!!! Thanks God.



kończę
xoxo
WASZA SUPER SZCZĘŚLIWA DOMINIKA

ps.
chyba dzisiaj nie zasnę :D

11 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, że będziemy blisko! Nie udało nam się spotkać w Polsce - nadrobimy w NYC! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!! *.* Gratuluję! :D jeśli po rematchu nadal będę gdzieś w pobliżu NYC to trzeba będzie się kiedyś spotkać. :D a teraz życzę Ci spokojnych przygotowań do wylotu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Oczywiście!! Będę czekać na info!

      Usuń
  3. aaa Furmana, wiecej wiecej, info! Dłuższe notki poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastęona będzie miała więcej info, obiecuję ! :D

      Usuń
  4. Przez przypadek trafiłam na twojego bloga i widzę, że będziemy mieszkać w tej samej okolicy;].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta!!! Ja ciebie szukam od dwóch tygodni!!!

      Usuń
    2. Aż tak? XD No to ja znalazłam Ciebie;].

      Usuń