18 stycznia 2016

13 days, Polish English version :O

Cześć wszystkim!
Zgadnijcie co! 13 dni!




Wcale nie jestem podekscytowana. Dosłownie wszystko się we mnie trzęsie. Zaczęłam już robić pranie, ale niestety, nie mam prezentów. Pomysły są, ale musiałabym zacząć szukać. Cały weekend minął mi tak szybko. W piątek spotkałam się z moimi dziewczynami, a w sobotę były chrzciny mojej Ady, taki klops, że w niedziele nie mogłam ruszać ręką :)
Jakie mam plany na kolejne dni?
Chciałabym się pożegnać z moimi znajomymi, w sobotę mam imprezę rodzina plus znajomi, będzie fun :D a dalej nie wiem, w tygodniu raczej będzie spontanicznie, Skype z moją Sandrą, albo z HostFamily. 


btw zmieniłam wygląda bloga, jak się Wam podoba? ;)

########################################### 




Hi everyone!
(Lisa I am doing it for You :D)
Guess what! only 13 days!


Noo, I am not excited at all. I feel like my body is shaking. I already started doin laundry, but unfortunately I still don’t have gift. Of Course, I have ideas. My weekend didn't last as long as I wish. Friday I had "girls night out", Saturday we had Adas baptism. She is so heavy, I couldn't move my arm the next day...
What are my plans for upcoming days?
I would like to say bye, to all my friends, Saturday I have a family and friends party, it will be so much fun. I have no idea what next, being spontaneous? Skype with Sandra, or with Host family.

Party mode on lol

My lil princess.




4 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się ten wygląd. Szkoda, że ja tak nie umiem haha
    jakie prezenty planujesz kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby prosta sprawa, robiłam pierwszy raz 😂😂 ale zajęło to chyba z pół dnia...
      Hmmm myślałam o poduszkach z ulubionymi bohaterami z bajek :)

      Usuń
    2. ja kiedyś coś próbowałam, ale dla mnie to czarna magia haha

      Usuń
  2. u mnie dzisiaj mija równiutki miesiąc do wylotu! ekscytacja rośnie :))

    a blog wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń