24 czerwca 2023

Knock Knock

 DAYUMMMM

Sprawdza ktos jeszcze czy zyje? lmao

Ostatni post napisałam w 2016... jako au pair.

A dzisiaj piszę w 2023, jako.. żona i mama! :) 

Pamiętam, kiedy byłam jeszcze w Polsce, bylam tak zla na wszystkie au pair, ktore nigdy nie zrobily Life Update, skonczyly program czy nie, czy sa nadal w USA czy wrocily do Polski? 

Ale dzisiaj to rozumiem, zycie tak goni, czas ucieka i z "wrzuce cos jutro" zrobilo sie cale 7 lat. 

so about updates:

1. Nie skonczylam programu hahah
Zrezygnowalam. Caly miesiac przed. Pewnie chcesz wiedziec dlaczego? Ja tez bym chciala xd 

2. Wyszlam za maz! Od dnia kiedy poznalam mojego meza, nie rozstalismy sie nawet na jeden dzien. W sumie to sklalam, raz na 2 tyg lol Jest ode mnie o 7 lat starszy, urodzony i wychowany w Chinach.

3. Mam dwojke dzieci! Miłosz, ktory w maju mial 4 urodziny, i Milli, ktora ma 2,5 roku. 

4. Jestem studentka pielegniarstwa! 

5. Mieszkam na Florydzie, 20 min od Miami. 

6. W tym roku skonczylam 27 lat, do stanow przylecialam pare tygodni przed moimi 20 urodzinami :)

7. Nadal nie jestem obywatelem Stanow, ale jestem na zielonej karcie. 

8. Nie bylam w Polsce od Sierpnia 2016 :O

9. Do dzisiaj jestem w kontakcie z moja host rodzinka, widzimy sie przynajmniej 2 razy w roku. 


Instagram: itsmikaliu (jest prywatny, sorry ): )


Pozdrawiam 

Liu w USA 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz