30 kwietnia 2015

Match no. 1

Doczekałam się, no halo, a najgorsze w tym wszystkim jest to, że są cudowni poza jednym mały mankamentem, ale o tym później...




Lokalizacja: Fremont, California -> Morgan Hill, Califronia
Dzieci: Dziewczynka Ella 4 miesiące
Rodzice: Mama, polka - radiology technican
Tata - equipment technican


Zabijcie mnie ale jestem nimi oczarowana, oglądając tylko zdjęcia i czytając "learn about the host family". Dziewczynka jest tak urocza, że rozpływam się, dosłownie... O schedule nie napisali zbyt wiele, niestety. Opieka nad małą, karmienie, przewijanie, pranie, same standardy. Jedyne co mnie boli, to praca w niedziele, do momentu przeprowadzki do Morgan Hill. Matka jest polką, co jest małym minusem. Chcą, żeby do dziecka mówić po polsku. Kurde, już chciałabym ją uczyć chodzić, mówić!!! ale dobra no... Poczekam na jakiś ciekawy email od nich, umówię się z nimi na skype, zobaczymy co dalej.


Buziaki robaki!




10 komentarzy:

  1. No no! Pierwszy match i od razu taki! Gratulacje :)
    + dla nich, mieszkają bardzo blisko mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak wygrac milion na loterii! :D Dziękuje bardzo :)
      ooooo! Mam nadzieję, że okolica ciekawa !

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszego match'u! :D i to jeszcze Kalifornia. *.* powodzenia z nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super match! Super rodzina! Czekam jak przebiegną rozmowy Hahahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje matchu , pierwszy i to od razu taki fajny! :P Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na pierwszy match to superowy! :) trzymam kciukaski bo moze akurat okaze sie byc perfect :)
    ja dopiero dążę do otwarcia roomu mam nadzieje,z ejuz niedlugo
    dodaje do obserwowanych jesli nei masz nic przeciwko :)
    olawusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby był ten perfect! Zobaczymy co dalej! :)
      Powodzenia tobie z roomem i z pierwszymi matchami!

      Usuń