27 listopada 2015

Post Scriptum times million



"Ludzie mogą Cię lubić, lub nie. Ale Ty nigdy nie uzależniaj od tego swojego poczucia wartości. Jeśli ktoś Cię nie docenia, to na Ciebie nie zasługuje. Bądź
z tymi, którzy Cię szanują i doceniają.
Osobiście podchodzę do tego w ten
sposób: Lubią mnie - dobrze, nie lubią - też dobrze. Pamiętaj, że prawdziwi
będą przy Tobie zawsze. A reszta? Reszta to tylko drugoplanowe role które
pojawiają się w naszym życiu gdy czegoś od nas chcą."






Następny post dodam w przyszły weekend.

btw. spałam sobie kulturalnie dzisiaj i o 1.30 (am), zadzwoniła do mnie rodzinka,
życzyli mi Happy Thanksgiving. Uwielbiam ich :)

xoxo
Wasza szczęśliwa Dominika.


PS. Mały J. dzwoni do mnie ze swoim tatą parę razy w tygodniu, mówi cześć i życzy miłego dnia. <3

PS. 2 Muszę zacząć myśleć o jakiś prezentach dla dzieciaków!

PS. 3 Jeszcze tylko 67 dni!!!!!!!!!!!!!

PS. 4 Niedługo święta, też nie mam prezentów... 



@#$%^&* !!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz