21 grudnia 2015

Do wylotu: 40 dni
Co zrobiłam: Nic

No dobra, może nie takie nic. Zaczęłam pre-departure project. 
Nie mam walizki, nie mam prezentów, nie kupiłam niczego co jest mi potrzebne, jednak nic.


 
Codziennie jestem w pracy, do jakiejś 15.30, a weekendy ze znajomymi, albo z rodzicami. Babcia obsypuje mnie prezentami, płacze, że ona w kalendarz niedługo kopnie, Matko Boska. Czuję się trochę jak w wariatkowie, muszę zapanować nad bałaganem i zacząć organizować. Jeszcze z najważniejszych świąt mam Boże Narodzenie, Sylwestra i Chrzest Ady, a jeszcze miał być melanż pożegnalny. Nadal mam z tym problem. Chciałabym, żeby moi znajomi zrozumieli, że nie będę robić żadnych imprez. Nie chcę się żegnać... nie chcę, żeby ktoś mi powiedział "o mnie zapomniałaś bla bla..." 


XOXO
Moody Dominika

7 komentarzy:

  1. Witam,

    miło mi poczytać posty Au Pair, która zacznie swoją pracę w 2016 tak jak ja (ja na początku stycznia w Wielkiej Brytanii).

    Postanowiłam napisać tu komentarz, nawiązując do tego postu przypomniała mnie się jedna z własnych historyjek (jedna z moich babć- domatorka, powiedziała że najlepiej jakbym się Nią opiekowała a nie gdziekolwiek wyjeżdżała..). Prawie się popłakałam, to mnie zabolało, szczególnie że babcia wie że jakie są moje pasje. Ale to co Twoja babcia mówi to jestem w szoku.. Życzę powodzenia w relacji z babcią. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, z moją babcia to są trzy światy... Ale to przecież tylko babcia...

      Powodzenia w UK!

      Usuń
  2. ooo lecisz chwilę przede mną, ja w lutym i z jednej strony nie mogę się doczekać, a z drugiej też jeszcze nic nieogarnięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogłaszam, że nadal nic nie zrobiłam!!! 😂

      Usuń
  3. Do wylotu:20 dni
    Co zrobiłam: NIC
    Masakra, ani projektu, ani prezentów, ani walizki XD.
    Pewnie w styczniu zacznę XD.
    także pocieszam że masz trochę wiecej czasu niz ja;].
    A co do babci to moja za każdym razem jak mnie widzi teraz to przytula mnie i mówi:"Moja wnusia wyjeżdża znowu, będę tęsknić". Albo coś że o tym że ją zostawiam XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam projekt! Prawie cały :D ale walizki nie mam, prezenty to ttlko pomysły :(

      Usuń
    2. Mam projekt! Prawie cały :D ale walizki nie mam, prezenty to ttlko pomysły :(

      Usuń